-
Wyspa z dachem lub bez
Kosmetyczna firma Golden Rose we franczyzie otwiera wyłącznie wyspy handlowe.
-
Żabka idzie na plażę
Na lato Żabka przygotowała nowy, sezonowy format sklepów. Potencjalny klient: plażowicz.
-
Na lody do galerii
Carte d'Or Cafe otwiera lodziarnie tylko w centrach handlowych.
-
Klient kupuje nosem
74 proc. klientów decyduje się na wizytę w wybranym sklepie ze względu na... zapach. Przez ten pryzmat oceniają też, czy np. dłuży im się czas oczekiwania w kolejce.
-
Podologia w trzech wydaniach
Gabinet marki Podologia.pl można otworzyć w jednym z trzech formatów. Każdy charakteryzuje się inną aranżacją wnętrza.
-
Zakupy pod nadzorem
Galerie handlowe uchodzą za bezpieczniejsze niż przestrzeń miejska. Na swoją opinię muszą jednak stale pracować.
-
Galerie polują na kibiców
Adresatami większości kampanii reklamowych w okresie mistrzostw piłkarskich reklamowych są mężczyźni. Dla galerii handlowych to nie jest łatwa grupa docelowa.
-
Finansowa rehabilitacja
Powodzenie sklepu ze sprzętem rehabilitacyjnym zależy od tego, jak duże dofinansowanie otrzyma jego właściciel z instytucji państwowych.
-
Moda w Pasażu
Do grona najemców Pasażu Łódzkiego dołączy butik Monnari. Zajmie lokal vis-à-vis salonu konkurencji.
-
Zakupy na dworcu
Rozpoczęły się prace przy budowie Dekady Ciechanów. Otwarcie obiektu zaplanowano na przełomie 2016 i 2017 roku.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.