-
Biznes z Mercedesem
Ziebart, amerykański koncern specjalizujący się m.in w renowacji samochodów, w ochronie powierzchni lakierowanej i autodetailingu przygotowuje używane auta niemieckiej marki do sprzedaży.
-
Chłopskie Jadło wchodzi na Warmię
Należąca do spółki Sfinks sieć otworzyła pierwszy lokal w Olsztynie. Styl - nowoczesny folk.
-
Biuro w stylu OFF
OFF Piotrkowska w Łodzi stawia na innowację. Przygotowuje unikatowe miejsce dla lokalnych startupowców oraz młodych firm rozwijających innowacyjne technologie z branży IT.
-
Targ wraca na Koszyki
Już jesienią ruszy ponownie odbudowana Hala Koszyki. Znajdzie tu swoje stałe miejsce m.in. warszawski Targ Śniadaniowy.
-
Alkohol w Alei Capone
Sklep z alkoholem Al. Capone można otworzyć już w miejscowości powyżej 5 tys. mieszkańców. Ale lokalizacja musi spełniać pewien warunek...
-
Własny biznes za niewielkie pieniądze
Franczyzodawca sieci pizzerii Stopiątka rozwija nowy biznes we franczyzie.
-
Komfort stawia na marketing
Właśnie ruszyła kampania reklamowa sieci Komfort, której bohaterką jest Dorota Szelągowska. Skorzystają na niej m.in. franczyzobiorcy marki.
-
Sieć odświeżona
Da Grasso zbliża się do półmetka rebrandingu swoich lokali.
-
Finansowy biznes bez majątku na start
Biuro RCU Ubezpieczenia można otworzyć inwestując już 7 tys. zł.
-
Fryzjer w kamienicy
Jean Louis David wynajął lokal w odnowionej kamienicy przy warszawskim Nowym Świecie. To będzie flagowy salon sieci.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.