2016-06-28

Komfort stawia na marketing

Właśnie ruszyła kampania reklamowa sieci Komfort, której bohaterką jest Dorota Szelągowska. Skorzystają na niej m.in. franczyzobiorcy marki.

Komfort stawia na marketing fot. Komfort

Nowe zasady współpracy z franczyzobiorcami, nowy wystrój sklepów (nagrodzony tytułem Best Shop Concept 2015 w kategorii „Remodeling”) – to tylko niektóre ze zmian, które do tej pory wprowadziła sieć Komfort.

Marka jest bardzo aktywna również w zakresie komunikacji marketingowej, która jak wiadomo stanowi ważne wsparcie dla franczyzobiorców. Działania realizowane są na poziomie lokalnym, jak i w skali całego kraju. Otwarcie każdego nowego lokalu – zarówno własnego jak i franczyzowego – wspierane jest kampanią lokalną (media, outdoor, POS). Oprócz tego oferta Komfort jest regularnie promowana w ogólnopolskich kampaniach telewizyjnych, radiowych, w prasie i Internecie.

Jesteśmy obecni wszędzie tam, gdzie klienci mogą poszukiwać inspiracji i informacji o podłogach. Pokazujemy trendy, podpowiadamy i doradzamy, ale także docieramy z komunikatem na temat najlepszych cen – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, Dyrektor Marketingu Sklepy Komfort S.A.

Nowością jest rozpoczęcie współpracy z Dorotą Szelągowską. Popularna dziennikarka i projektantka wnętrz wystąpi w kampanii reklamowej sieci oraz pełnić będzie rolę doradcy i ambasadora Komfortu.

To kolejny duży krok w procesie odświeżania wizerunku marki Komfort i nowa jakość komunikacji marketingowej. Komfort od dawna jest liderem w swojej kategorii, pierwszym skojarzeniem większości klientów na hasło dywany, wykładziny czy podłogi. To już mamy. Teraz chcemy pójść o krok dalej i przekonać tych, którzy dawno u nas nie byli, że jesteśmy marką nowoczesną, dynamiczną, oferującą kreatywne rozwiązania na różne wnętrzarskie potrzeby. Tak jak nasza ambasadorka – dodaje Inga Wawrzyniak-Gacek.

Wizerunek Doroty Szelągowskiej znajdzie się m.in. w materiałach POS na terenie całego kraju, a także katalogach dystrybuowanych do klientów. Równolegle, marka Komfort została jednym z partnerów nowego programu Doroty Szelągowskiej „Polowanie na mieszkanie”. Program oglądać będzie można już od 26 czerwca na antenie telewizji TVN.

Magda Kurda dziennikarz