2016-06-24

Fryzjer w kamienicy

Jean Louis David wynajął lokal w odnowionej kamienicy przy warszawskim Nowym Świecie. To będzie flagowy salon sieci.

Fryzjer w kamienicy Fot. Cushman&Wakefield

Francuska marka salonów fryzjerskich Jean Louis David ma ponad 50 salonów w Polsce i ponad 1 tys. w Europie. Brand pozycjonuje się w segmencie premium, a nowy lokal sieci ma podkreślać jego prestiżowy charakter. Jean Louis David został pierwszym najemcą odnowionej kamienicy przy ul. Nowy Świat 66 w Warszawie.

Salon, który otworzyliśmy przy ul. Nowy Świat, jest naszym flagowym salonem i dopełnia wizerunku marki luksusowej. Ta lokalizacja przyciąga najbardziej wymagających klientów, którzy unikają centrów handlowych, a cenią sobie miejsca o charakterze elitarnym. Nowy Świat jest salonem Warszawy i tutaj będą odwiedzać nas ci klienci, którzy poszukują najwyższej jakości usług, zindywidualizowanej obsługi oraz niepowtarzalnej atmosfery. W salonie wprowadziliśmy również nowoczesną wizualizację na witrynach, które są wyposażone w monitory, a nie tradycyjne plakaty. Projektując wnętrze salonu, braliśmy pod uwagę charakter tej wyjątkowej lokalizacji – mówi Tomasz Bączyk, członek zarządu Provalliance Poland, spółki odpowiedzialnej za rozwój JLD nad Wisłą.

Nowy salon Jean Louis David zajmuje 120 m2 na parterze w zabytkowej kamienicy przy ul. Nowy Świat 66 w Warszawie. XVIII-wieczny budynek został odbudowany pod koniec lat 40. XX wieku przez rodzinę Bazarników. Niedawno zakończono generalny remont kamienicy, w efekcie którego przywrócono jej pierwotny blask i dostosowano do współczesnych wymagań technicznych. Kamienica liczy 770 m2 powierzchni użytkowej, a jesienią br. powstanie tam czterogwiazdkowy hotel butikowy z 18 pokojami oraz zapleczem gastronomicznym.

Według rankingu firmy Cushman & Wakefield, która pośredniczyła w transakcji najmu, ulica Nowy Świat zajmuje pierwsze miejsce w Polsce, a 43. na świecie wśród najdroższych ulic handlowych.

Nowy Świat jest idealną lokalizacją dla tak luksusowego salonu fryzjerskiego. To najbardziej reprezentacyjna ulica Warszawy, miasta nazywanego w okresie międzywojennym „Paryżem Wschodu”. Jesteśmy pewni, że salon Jean Louis David świetnie wpisze się w charakter tej prestiżowej ulicy handlowej – mówi Daria Kotarska, Starszy Negocjator w Dziale Powierzchni Handlowych Cushman & Wakefield.

Otwarcie franczyzowego salonu fryzjerskiego na licencji Jean Louis David wymaga inwestycji na poziomie minimum 400 tys. zł.

Grzegorz Morawski
Grzegorz Morawski dziennikarz, PROFIT system