2016-07-08

Moda w Pasażu

Do grona najemców Pasażu Łódzkiego dołączy butik Monnari. Zajmie lokal vis-à-vis salonu konkurencji.

Moda w Pasażu Fot. Monnari

Do grona najemców Pasażu Łódzkiego dołączy butik Monnari. Firma zajmie lokal o powierzchni 255 m2 i znajdzie się vis-à-vissalonu Reserved. Marka z osiemnastoletnią tradycją należy obecnie do liderów w segmencie eleganckiej odzieży damskiej. Swoją ofertę kieruje do kobiet aktywnych i nowoczesnych, które doceniają doskonałej jakości produkty, wpisujące się w najnowsze trendy modowe.

Monnari to marka z produktami dedykowanymi kobietom dojrzałym, ceniącym styl oraz ponadczasowe kroje. Firma swoje początki ma w Łodzi, gdzie otwarty został pierwszy sklep. Ofertę producenta można podzielić na dwie kolekcje, wiosna-lato i jesień-zima. Odzwierciedlają one światowe trendy w modzie, które interpretowane są przez pryzmat klasyki. Linie ubrań uzupełnia szeroki wybór akcesoriów, m.in. toreb, szali czy biżuterii.

 Pasaż Łódzki zapewnia zestaw najemców, który umożliwia kompleksowe zakupy w jednym miejscu. Obok m.in. marek fashion, sportowych, biżuteryjnych, sklepów off-price, zapewniamy także strefę food court oraz kawiarnie i cukiernie. Dlatego jesteśmy bardzo zadowoleni z podpisania umowy z rodzimym producentem. Marka Monnari od wielu lat doceniana jest na polskim na rynku. Nowy najemca rozszerzy ofertę modową o elegancką odzież skierowaną do dojrzałych i aktywnych kobiet - mówi Anna Mrzewa, Dyrektor CH Pasaż Łódzki.

Salon w centrum handlowym Pasaż Łódzki będzie zaaranżowany według aktualnego konceptu marki, który wdrożony został w zeszłym roku. Nowy sposób aranżacji przestrzeni pozwoli na korzystne wyeksponowanie kolekcji oraz ułatwi poruszanie się po sklepie.

Otwarcia kolejnych butików są wynikiem zadowalających wyników finansowych firmy. Aktualnie kładziemy nacisk na rozwój sieci. W 2016 roku Monnari zdążyło wygenerować 18,16 procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży w stosunku do analogicznego okresu w zeszłym roku (styczeń-maj) - mówi Katarzyna Cieślak z działu marketingu Monnari.

Polacy coraz częściej wybierają rodzime firmy odzieżowe. Statystyki pokazują, że po latach fascynacji markami zachodnimi, znacznie więcej konsumentów wybiera ubrania pochodzące od krajowych producentów.

Monnari istnieje na polskim rynku od 1998 roku. Sieć posiada łącznie 148 butików na terenie całego kraju oraz prowadzi sklep internetowy. Salon w Pasażu Łódzkim będzie siódmym sklepem marki w rodzimym mieście producenta. Otwarcie planowane jest na trzeci kwartał tego roku.

Grzegorz Morawski
Grzegorz Morawski dziennikarz, PROFIT system