-
Odzież w centrum
Tatuum otwiera sklepy odzieżowe w Galerii Victoria i Plaza Rzeszów.
-
Jaki lokal na biznes?
Sprawdź, jaki lokal będzie najlepszy dla twojej firmy.
-
Kawiarnia w dobrym stylu
W kawiarni wystrój wnętrza, akustyka i dopasowane oświetlenie są równie ważne jak jakość kawy.
-
Plejada wciąż w rękach C&W
Właściciel galerii Plejada w Sosnowcu przedłużył umowę z firmą doradczą Cushman & Wakefield na zarządzanie obiektem.
-
Ruszyła budowa Galerii Dębiec
Powstające na poznańskim Dębcu centrum handlowe pozyskało już pierwszych najemców. Oficjalne otwarcie zaplanowano na 30 września 2014 roku.
-
To zarządca wybiera najemców
Andrzej Jarosz, dyrektor ds. marketingu Mayland RE
-
Lokal dobrze przyrządzony
Marzysz o własnej restauracji czy pizzerii? Sprawdź, na co zwrócić uwagę przy wyborze lokalu.
-
Ogródek gastronomiczny z zezwoleniem
Uzyskanie pozwoleń na prowadzenie ogródka przy restauracji zajmuje ok. 2-3 miesięcy.
-
Czynsz to nie wszystko
Kiedy kaucja za lokal podlega opodatkowaniu?
-
Było Wzgórze, jest Riviera
Mayland Real Estate zmienił nazwę rozbudowanego centrum handlowego w Gdyni. CH Wzgórze przemianowano na CH Rivierę.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.