2013-11-20

Było Wzgórze, jest Riviera

Mayland Real Estate zmienił nazwę rozbudowanego centrum handlowego w Gdyni. CH Wzgórze przemianowano na CH Rivierę.

Było Wzgórze, jest Riviera Fot. Mayland RE

Według dewelopera obiektu nowa nazwa ma przyciągnąć klientów z obwodu kaliningradzkiego i Skandynawii i unowocześnić wyobrażenie o galerii handlowej.  Prawdopodobnie wpływ na zmianę nazwy miała francuska część zarządu Mayland, chcąc przenieść klimat Riwiery Francuskiej nad wybrzeże Bałtyku. Przedstawiciele dewelopera przekonują, że nowa nazwa jest także wynikiem badań fokusowych przeprowadzone na mieszkańcach Trójmiasta i pozytywne reakcje najemców sklepów. Jest to już druga zmiana nazwy galerii. Pierwszym pomysłem, poprzedzającym Wzgórze, była Natura. Galeria z całą pewnością zapewnia sobie w ten sposób przemyślany marketing.

Obiekt działa od października 2013 roku. Wewnątrz liczącego 70 tys. m2 budynku rozlokowało się ok. 270 sklepów, lokali gastronomicznych i usługowych. Najwięksi operatorzy modowi: TK Maxx, Zara, Reserved, H&M, New Yorker, KappAhl, Cubus, Smyk, Bershka, CCC, Deichmann, Cropp Town, Mohito, Sinsay, Mango, House, River Island, Humanic, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Martes Sport, Tally Weijl zajmą ponad 25 tys. m2. Mayland podpisał również nowe umowy najmu m.in. z: McDonald`sem, lodziarnią Cavallari, kawiarnią Artystyczną, optykiem Sunloox, fryzjerem Jacques Andre, biurem turystycznym Itaka oraz sieciami: Pandora, Gerry Weber, 4F, Vistula, Fresh Style, Organique. W Rivierze powstanie także pierwszy w Trójmieście salon Van Graaf.

Po rozbudowie Riviera jest największym obiektem handlowym w Trójmieście z lokalizacją w centrum miasta. Wartość rynku detalicznego w zasięgu oddziaływania centrum wynosi 1,8 mld euro. (lc)