-
Biznes z nalewaka
Własny pub to długie godziny pracy i ciągły nadzór nad organizacją zaplecza. To również sposób na życie. W dobrobycie.
-
Natura w nowej odsłonie
Organique zmienia wystrój swoich sklepów. Naturalne kosmetyki są teraz sprzedawane w odnowionych, jasnych wnętrzach.
-
SPAR w trzech odsłonach
Sklepy holenderskiej marki powstają w trzech formatach. Najpopularniejszy to supermarket.
-
Doradca od biura
Poszukiwanie lokalu biurowego na własną rękę może by czasochłonne. Warto zatrudnić agenta?
-
Pizza w stylu PRL
Lokal na pizzerię Stopiątka trzeba wybrać tak, by znalazł się na drodze docelowej grupy klientów – czyli ludzi młodych oraz rodzin z małymi dziećmi.
-
Galeria podpowie, gdzie taniej
Silesia City Center jako pierwsza galeria handlowa na południu Polski będzie testowała technologię BLE (bluetooth low energy), czyli beacony. Co to oznacza w praktyce?
-
Centra handlowe dają pracę
Blisko 400 tys. osób znalazło zatrudnienie w centrach handlowych. To więcej niż we Włoszech i Hiszpanii.
-
Działalność czysto usługowa
Firmy sprzątające kuszą klientów konkurencyjnymi cenami i profesjonalizmem usług.
-
Roboty przy skwerze
Na zajęcia z robotyki na początku wystarczy wynajęta sala. Gdy biznes się rozkręci, warto pomyśleć o własnym lokum, z pomieszczeniami na kursy i imprezy okolicznościowe.
-
Po stadionie kolej na galerię
W Tychach się buduje. Niedawno zakończono pracę nad nowym stadionem lokalnej drużyny piłkarskiej, teraz rozpoczynają się przygotowania do realizacji Gemini Parku Tychy.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.