-
Dobry czas dla outletów
W pierwszym półroczu 2016 do centrów wyprzedażowych Factory wybrało się prawie milion klientów więcej, niż rok wcześniej. Robili również większe zakupy niż dotychczas.
-
Złoto wymaga oprawy
Salonu z biżuterią nie można otworzyć gdziekolwiek. Franczyzodawca YES sam wybiera odpowiednie miejsca i wskazuje je franczyzobiorcom.
-
Quiosque zdobywa Twierdzę
Odzieżowa sieć powiększyła się o lokal w Kłodzku. Sklep został otwarty w Galerii Twierdza.
-
Pasaż Grunwaldzki z większą ofertą
We wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim pojawili się nowi najemcy. A część dotychczasowych odświeżyła wygląd swoich salonów.
-
Desigual lubi się pokazać
Sklepy odzieżowe Desigual powstają w miejscowościach powyżej 100 tys. mieszkańców. Franczyzodawcę interesują tylko topowe lokalizacje.
-
Galerie flirtują z kulturą
Galerie handlowe obecnie wykraczają poza swoją podstawową funkcję – oprócz sklepów znajdziemy w nich również siłownie, salony kosmetyczne, kina czy restauracje. Niektóre obiekty idą jeszcze krok dalej i decydują się na połączenie handlu i sztuki.
-
Slow-burger z loftu
Lokale Grill Way bar maja nawiązywać swoim charakterem i wystrojem do miejsc, gdzie narodził się hamburger.
-
Leki na wyciągnięcie ręki
Prawidłowa ekspozycja może zwiększyć sprzedaż nawet o 30-40 proc. Warto o tym pamiętać, planując rozłożenie produktów i aranżację wnętrz apteki.
-
Galeria z myślą o dzieciach
Bezpłatna wypożyczalnia wózków, specjalne pokoje dla rodzin i opaski bezpieczeństwa dla dzieci - takie udogodnienia oferuje wrocławski Pasaż Grunwaldzki rodzinom z dziećmi.
-
Ulice handlowe walczą o klientów z galeriami
Centra handlowe rządzą na rynku nieruchomości komercyjnych. Czy Polacy nie odczuwają już jednak lekkiego przesytu? Do łask w dużych miastach wracają tradycyjne aleje handlowe.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.