2016-07-26

Pasaż Grunwaldzki z większą ofertą

We wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim pojawili się nowi najemcy. A część dotychczasowych odświeżyła wygląd swoich salonów.

Pasaż Grunwaldzki z większą ofertą fot. Pasaż Grunwaldzki

Wśród marek, które w ostatnim czasie dołączyły do wrocławskiego centrum jest m.in. Carto Store, sklep papierniczy z bogatą ofertą artykułów biurowo-szkolnych. Wywodząca się z Włoch firma rozpoczęła działalność na polskim rynku od Wrocławia. Salon w Pasażu Grunwaldzkim to druga lokalizacja tej marki. Sklep o powierzchni 320 m2 znajduje się na poziomie „1”. Nowością w galerii jest także marka Qui Sales Center. To salon z odzieżą, obuwiem i dodatkami dla kobiet, który został otwarty również na poziomie „1” (zajmuje 137 m2).
Zwiększyła się też liczba lokali usługowych, a to za sprawą salonu optycznego firmy SunLoox. Sieć oferuje wysokiej jakości szkła korekcyjne, doradztwo specjalistów i szeroki wybór okularów słonecznych oraz oprawek, takich marek jak m.in.: Furla, Givenchy, Guess, Tom Ford, Tommy Hilfiger, Dior czy Carolina Herrera. Punkt o powierzchni 160 m2 zlokalizowany jest na poziomie „-1”. Na tym samym piętrze powstała także nowa cukiernia-piekarnia Nugat.  
Część marek, obecnych już wcześniej w Pasażu Grunwaldzkim zmieniła swoje lokalizacje i wystrój, np.: sklep komputerowy x-kom (poziom „2”), Gino Rossi i Mohito (poziom „1”), Bytom (poziom „0)” czy Conhpol (poziom „1”) – salon z obuwiem polskiego producenta.
Obecnie na ofertę Pasażu Grunwaldzkiego, który został otwarty w 2007 roku, składa się blisko 200 punktów handlowych, usługowych i restauracyjnych. W centrum znajduje się też 11-salowe kino oraz klub sportowy. Do dyspozycji klientów jest parking na 1,4 tys. miejsc.

Monika Wojniak-Żyłowska
Monika Wojniak-Żyłowska dziennikarz