Quiosque zdobywa Twierdzę
Odzieżowa sieć powiększyła się o lokal w Kłodzku. Sklep został otwarty w Galerii Twierdza.
Firma PBH, do której należy marka Quiosque, otworzyła właśnie kolejny salon. Tym razem wybór padł na Kłodzko. Sklep został otwarty w Galerii Twierdza Kłodzko. Lokal zajmuje powierzchnię 72 m2.
- Zgodnie z naszą strategią chcemy być obecni zarówno w większych, jak i mniejszych miastach, a więc po niedawnych otwarciach salonów w Katowicach, Gdańsku i Poznaniu, przyszedł czas na Kłodzko. Jest to miasto z dużym potencjałem. Mamy nadzieję, że nasza oferta szybko spotka się z zainteresowaniem ze strony klientek – mówi Aleksandra Posiadła, menedżer ds. ekspansji Quiosque.
Aby zostać franczyzobiorcą Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m2, w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1,5 tys. zł do 2,5 tys. zł na 1 m2 netto.
W sieci Quiosque działa obecnie 130 sklepów. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które cenią połączenie klasycznej elegancji z aktualnymi trendami i chcą czuć się swobodnie niezależnie od okazji. W wystroju salonów dominuje ciepły, piaskowy kolor oraz biel, które tworzą otwarte i przejrzyste przestrzenie. W ten sposób projektanci chcieli zbudować przyjemną i spokojną atmosferę. Jasne, spokojne barwy oraz drewniane wykończenia mają też pozwolić na lepszą ekspozycję produktów.