Desigual lubi się pokazać
Sklepy odzieżowe Desigual powstają w miejscowościach powyżej 100 tys. mieszkańców. Franczyzodawcę interesują tylko topowe lokalizacje.
We współpracy z franczyzodawcą Desigual własny sklep można otworzyć na dwa sposoby. Pierwszy to pełny format handlowy, na potrzeby którego trzeba dysponować lokalem o powierzchni 80-120 m2. W grę wchodzą tylko „topowe” lokalizacje, co w praktyce oznacza po prostu galerie handlowe, w których działa większość obecnych sklepów. Ostatnie z otwarć w tym modelu miało miejsce w Gdyni, w Centrum Handlowym Riviera. Tamtejszy sklep ma 94 m2.
W drugiej połowie 2016 roku przygotowujemy się do otwarcia jeszcze jednego sklepu – zapowiada Magdalena Więcław-Pettke z sieci Desigual.
Inwestycja w pełny sklep Desigual sięga kwoty 500 euro na m2 powierzchni. W wystroju placówek dominują niekonwencjonalne rozwiązania aranżacyjne, jak np. butelki na suficie, kolorowe dywany i ściany.
Współpracę z Desigual można też nawiązać na zasadzie partnerskiej, umieszczając we istniejącym sklepie multibrandowym specjalny kącik z odzieżą hiszpańskiej marki.
Aktualnie w sieci Desigual działa siedem sklepów, z czego trzy należą do franczyzobiorców, a cztery do właściciela marki.