-
Depilują i w centrum, i na osiedlu
Właściciele gabinetów fotodepilacji dbają, aby ich usługi były łatwo dostępne także dla osób, które dojeżdżają do salonu z dalszych części miasta.
-
Wszystko dla klienta
Jak najszerszy wybór branż zarówno handlowych, jak i usługowych – to zasada, przyświecająca wszystkim galeriom handlowym.
-
Najemców przybywa
Niespełna rok przed otwarciem warszawska Galeria Północna jest skomercjalizowana w blisko 70 procentach.
-
Nowakowski stawia na duże miasta
Piekarnie Gorąco Polecam Nowakowski będą w najbliższych latach powstawać w największych miastach wojewódzkich.
-
Natura we właściwym miejscu
Galerie handlowe, ale też miejsca przy ruchliwych handlowych ulicach – to dobre lokalizacje dla drogerii Natura.
-
Dekada buduje i kupuje
Grupa Dekada, właściciel sieci centrów handlowych działających pod tą nazwą, chce nie tylko budować nowe, ale też kupować istniejące już obiekty.
-
Biuro bez problemów
Lokalizacja biura nieruchomości ma nadal znaczenie, ale zdecydowanie mniejsze niż było to jeszcze kilkanaście lat temu.
-
Pufy i hamaki w natarciu
Rozbudowane strefy relaksu, piłkarzyki, pufy, hamaki i klimatyczne fototapety – coraz więcej firm stawia na takie biura.
-
Wycieczka do galerii
O tym, że centra handlowe stanowią ważną destynację weekendowych wycieczek rodzinnych, wiadomo nie od dziś. Galerie potrafią to wykorzystać i coraz bardziej dbają o najmłodszych klientów.
-
Bank lubi ruch
Uruchomienie licencyjnej placówki Credit Agricole wymaga zainwestowania od 5 do 40 tys. zł. Wysokość kwoty zależy od wybranego modelu współpracy.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.