-
Bezpieczny biznes
Założenie agencji ochrony mienia i osób wymaga załatwienia wielu formalności. Najważniejsze z nich to uzyskanie koncesji i licencji na prowadzenie takiej działalności.
-
Lody na poziomie, albo dwóch
Lodziarnię pod szyldem Lody Bosko można otworzyć w mieście liczącym przynajmniej 100 tys. mieszkańców lub w popularnej turystycznej miejscowości.
-
Sklep ma wiele twarzy
Lokalizacja sklepu spożywczego zależy od jego wielkości i specyfiki. Franczyzodawcy znanych marek opowiadają, w jakich miejscach można i warto otworzyć ich sklepy.
-
Komfort sfinansuje franczyzę
Licencjodawca sieci Komfort niemal w całości bierze na siebie koszty otwarcia nowej placówki franczyzowej.
-
Biura do wyboru
W rekordowym tempie przybywa nowych biurowców. Jak tak dalej pójdzie, ceny najmu biur będą spadać.
-
Rehabilitacja wymaga przestrzeni
Na licencji franczyzowej Salveo można otworzyć centrum rehabilitacyjne z prawdziwego zdarzenia. Ale jest też opcja dla przedsiębiorców o mniej zasobnym portfelu.
-
Klienci ciągną do Gemini Park
W pierwszym półroczu 2016 roku Centrum Handlowe Gemini Park Bielsko-Biała odwiedziło o 6 proc. osób więcej, niż rok temu. A najemcy zanotowali wzrosty sprzedaży nawet o 45 proc - najwyższe ci z branży gastronomicznej.
-
Perfumy w trzech odsłonach
Punkty z nalewanymi perfumami marki Refan można otwierać już w miastach liczących 10 tys. mieszkańców.
-
Pieniądze znalezione w lesie
Duża powierzchnia lasów państwowych, sprzyjający klimat oraz brak ograniczeń prawnych co do ilości zbieranych grzybów. To powoduje, że handel i przetwórstwo grzybów w Polsce ma się dobrze.
-
Sklep w miejskim duchu
Abc otwiera po raz 8-tysięczny. Nowy sklep to również test nowego formatu "city", przeznaczonego dla centrów dużych miast.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.