-
Hit zaprasza na zakupy
W Nowym Dworze Mazowieckim otwiera się pierwsze w mieście centrum handlowe.
-
Duka w nowej odsłonie
Duka zmienia wygląd swoich salonów. Teraz klient ma się poczuć w sklepie bardziej jak w domu.
-
Biznes z nalewaka
Własny pub to długie godziny pracy i ciągły nadzór nad organizacją zaplecza. To również sposób na życie. W dobrobycie.
-
Galeria dobrze wkomponowana
Klienci centrów handlowych oprócz bogatej oferty oczekują też atrakcyjnej, dobrze zaprojektowanej przestrzeni, w której poczują się komfortowo. Twórcy galerii zaczęli przywiązywać większą wagę do wyglądu budynków i ich kompozycji z otoczeniem.
-
Klient kuszony muzyką i zapachem
Na zatłoczonym rynku marketerzy zaczynają korzystać z coraz bardziej innowacyjnych narzędzi, aby wyróżnić się i przyciągnąć klientów. Najnowszym trendem jest sięganie po usługi marketingu sensorycznego.
-
Handel w parkach
Grupa Saller inwestuje w parki handlowe. Właśnie zaczyna budowy w Sulechowie i Oławie.
-
Na zakupy do Mysłowic
Jeszcze w tym roku w Mysłowicach zostanie otwarta galeria handlowa Quick Park. Będzie to 45. centrum handlowe na terenie konurbacji katowickiej.
-
Przybywa klientów, rośnie sprzedaż
Liczba klientów odwiedzających Galerię Pomorską wzrosła w porównaniu z zeszłym rokiem o 30 proc. To przełożyło się również na sprzedaż.
-
Piec w samym sercu
Pizzerie Tutti Santi sprawdzą się nie tylko w aglomeracjach. Można je otwierać już w miastach liczących 50 tys. mieszkańców.
-
Mały zakład, a dużo do zrobienia
Prowadzenie zakładu przetwórstwa mięsnego wymaga spełnienia długiej listy wymogów stawianych przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Mniejszym problemem jest konkurencja, mimo że jest ogromna, gdyż małe zakłady mają na nią swój sposób.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.