2016-09-21

Przybywa klientów, rośnie sprzedaż

Liczba klientów odwiedzających Galerię Pomorską wzrosła w porównaniu z zeszłym rokiem o 30 proc. To przełożyło się również na sprzedaż.

Przybywa klientów, rośnie sprzedaż fot. Galeria Pomorska

Dokładnie rok temu dzięki rozbudowie powierzchnia najmu Galerii Pomorskiej zwiększyła się o 10 tys. m2. Wcześniej do dyspozycji klientów oddany został także nowy parking wielopoziomowy na 1,4 tys. miejsc postojowych i dodatkowy, tylny parking dla 160 samochodów. Metamorfozę przeszła również fasada Galerii oraz pasaże dotychczasowej części centrum. Już pierwsze tygodnie funkcjonowania powiększonej Galerii Pomorskiej udowodniły, że zmiany przynoszą zamierzone efekty – pod koniec października 2015 roku footfall centrum w porównaniu z rokiem poprzednim wzrósł o 40 proc.

Aż 25 marek zadebiutowało, przeszło modernizację lub zostało przeniesionych do nowych lokalizacji już po zakończeniu rozbudowy Galerii Pomorskiej. Wciąż ulepszamy nasze centrum, aby jeszcze trafniej odpowiadało na zmieniające się potrzeby i oczekiwania naszych klientów. Niebawem oferta Galerii Pomorskiej poszerzy się jeszcze bardziej” – mówi Shane Scott, partner w Resolution Property.

W Galerii Pomorskiej znajdziemy sklepy takich marek odzieżowych jak Bershka, Stradivarius, Ecco, House, Sinsay, Medicine i Diverse, C&A, Carry, H&M, KappAhl, Orsay, Promod, Quiosque i wiele innych. O popularności Galerii Pomorskiej decydują także: atrakcyjna oferta rozrywkowa – to tutaj znajduje się jedyne w Bydgoszczy siedmiosalowe Kino Helios, oraz gastronomiczna – dzięki 13 restauracjom i kawiarniom m.in. takich marek jak McDonald’s, KFC i North Fish. Ofertę dopełnia zmodernizowany hipermarket Carrefour.

W ciągu ostatniego roku mix najemców Galerii powiększył się m.in. o takie marki jak Drogeria Natura, Deichmann, Yes, H&M Home, Subway, LPelektronik, Kubenz, Wójcik i C&A.

Anna Smolińska
Anna Smolińska dziennikarz