2016-10-03

Duka w nowej odsłonie

Duka zmienia wygląd swoich salonów. Teraz klient ma się poczuć w sklepie bardziej jak w domu.

Duka w nowej odsłonie Fot. Duka

Jako pierwszy zmienił aranżację sklep Duka w Starym Browarze w Poznaniu. W nowej odsłonie został otwarty pod koniec września.

Naszym celem była odpowiedź na potrzeby odbiorcy, który stara się być na bieżąco z trendami, a jednocześnie uwielbia rasowy design. W nowym koncepcie przejścia są szersze i wygodniejsze, a przestrzeń zaprojektowana tak, by przypominała osobom odwiedzającym salon najbliższe im miejsce, czyli dom – mówi o założeniach aranżacyjnych Joanna Burakowska z firmy Duka.

Skandynawski minimalizm został połączony z ciepłem dębowego drewna oraz loftowymi detalami. Oferta salonów jest podzielona na różne kategorie asortymentowe, co dodatkowo podkreślono odpowiednimi kolorami. W sklepie pojawiły się wielkie stoły oraz konstrukcje przywodzące na myśl aranżacje kuchenne.

Świat marki Duka to przede wszystkim świat kuchni. Nowa koncepcja aranżacji wnętrza ma za zadanie ten kuchenny aspekt podkreślić – tłumaczy Agnieszka Gawron z LSD Design Pharmacy, która razem z Samirem Tiliouinem odpowiada za koncept i kompleksową realizację projektu.

Nowa aranżacja będzie stopniowo wprowadzana we wszystkich salonach marki, już w najbliższym czasie w Hali Koszyki w Warszawie i w Galerii Krakowskiej.
Duka cały czas otwiera też kolejne sklepy. W ostatnim czasie zostały otwarte nowe salony franczyzowe w Galerii Mazovia w Płocku, w centrum handlowym Forum w Gliwicach, w Focus Mall w Zielonej Górze, w Galerii Bronowice w Krakowie oraz w Cuprum Arena w Lubinie. Aktualnie sieć liczy w Polsce 52 sklepy, w tym 12 franczyzowych.

Monika Wojniak-Żyłowska
Monika Wojniak-Żyłowska dziennikarz