-
Handel w Łodzi
O wolny lokal w dobrym łódzkim centrum handlowym nie jest łatwo. Tak wynika z raportu firmy Colliers International „Łódzki rynek nieruchomości 2017”.
-
Królestwa wyprzedaży
Każde polskie centrum wyprzedażowe miesięcznie odwiedza średnio 200-250 tys. klientów. Co ciekawe, mężczyźni zaglądają tam chętniej, niż do tradycyjnych galerii handlowych.
-
Nowa strategia Bricomarché
Sieć Bricomarché uruchomiła nowy supermarket w poznańskiej Galerii Pestka. Tym samym rozpoczęła realizację strategii wchodzenia do dużych miast.
-
Biuro zwabi pracownika
Przestrzeń biurowa już dawno przestała pełnić funkcję wyłącznie miejsca do pracy. Jakie są najnowsze trendy w projektowaniu biur?
-
Rynek czeka na otwarcia
W 2017 r. deweloperzy zapowiadają oddanie do użytku ponad pół miliona m kw. nowej powierzchni handlowej. Rynek wzbogaci się m.in. o Galerię Północną w Warszawie.
-
Sklepy przyszłości
Internet i kanały mobilne oferują klientom nieskończoną ilość produktów, kusząc niższymi cenami, wygodą i szybkością robienia zakupów. Czy to oznacza śmierć sklepów stacjonarnych?
-
Kryzys zapchany bagietką
Branża piekarnicza od lat ma się coraz gorzej. Ale spadki nie dotyczą pieczywa z górnej półki.
-
Ziemniak w dwóch odsłonach
Koncept Ziemniak i Spółka można otwierać w galeriach handlowych lub jako przyuliczne restauracje.
-
Sekret tkwi w lokalu
Franczyzowy sklep Top Secret można otworzyć zarówno w galerii, jak i przy ulicy handlowej. Ten drugi rodzaj lokalizacji wchodzi w grę jednak tylko pod pewnymi warunkami.
-
Kawa blisko natury
Klimat i funkcjonalność - te dwa elementy powinno łączyć w sobie dobrze zaprojektowane wnętrze kawiarnie.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.