-
Nowe marki na lotnisku
Dziesięć restauracji i barów i 15 sklepów powstanie w modernizowanej części warszawskiego Lotniska Chopina. Ich operatorem będzie firma HDS Polska.
-
Biuro blisko klienta
Czym kierować się przy wyborze lokalu na biuro?
-
Centrum handlowe do zamknięcia
Sklep zamknięty przez jeden dzień w tygodniu to min. 10 proc. mniej przychodów. Najemcy lokali i właściciele galerii handlowych walczą z zakazem handlu w niedzielę.
-
Przydrożny handel
W Radomiu powstaje nowy park handlowy. Otwarcie zaplanowano na II kwartał 2015 roku.
-
Małe, ale z potencjałem
Partnerzy Lodów Bonano poszukują lokali w miejscowościach liczących 15-30 tys. mieszkańców.
-
Butik chce być większy
Otwarcie co najmniej 30 salonów zapowiada właściciel marki Butik I Like. Zwiększono również powierzchnię już istniejących sklepów.
-
Biznes zawsze w pobliżu
Sukces lokalu na osiedlu zależy przede wszystkim od tego, czy biznes zakładamy w dużym, średnim czy małym mieście.
-
Tradycja sprzeda się w galerii
Lokale w galeriach handlowych – to nowy kierunek rozwoju cukiernio-kawiarni Orawskie Ciacho.
-
Galeria handlowa na diecie
Centra handlowe i biurowce to najlepsze lokalizacje dla barów ze zdrową żywnością Dr Bardadyn.
-
Lokal na bank
Najatrakcyjniejsze lokalizacje dla prowadzenia placówki banku to przede wszystkim centra miast.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.