Galeria handlowa na diecie
Centra handlowe i biurowce to najlepsze lokalizacje dla barów ze zdrową żywnością Dr Bardadyn.
Pod logo firmy, zawierającej nazwisko znanego eksperta w dziedzinie odchudzania i odżywiania, działa siedem lokali franczyzowych. Kolejne otwarcia będą miały miejsce w Katowicach, Gliwicach i Białymstoku. Bary Dr Bardadyn Salad & Cocktail powstają głównie w centrach handlowych i biurowcach.
– Otrzymujemy wiele interesujących ofert lokalizacji ze strony galerii handlowych, świadomych zapotrzebowania w ich obiektach na dietetyczne jedzenie. Dlatego franczyzobiorcy mogą liczyć na to, że przedstawimy im propozycję lokalu w galerii, gdzie chcemy uruchomić bar – wyjaśnia Aleksandra Urbańska, menedżer ds. franczyzy.
Sieciowe bary powstają w miastach liczących powyżej 50 tys. mieszkańców. W przypadku lokalu w centrum handlowym w strefie food court minimalna powierzchnia wynosi 20 m2, lokalu w centrum handlowym z własnymi stolikami 40 m2, a dla wyspy sprzedażowej 12 m2 (3x4 m). Na w pełni wyposażoną wyspę trzeba wydać ok. 43 tys. zł. (dw)