-
Rehabilitacja wymaga przestrzeni
Na licencji franczyzowej Salveo można otworzyć centrum rehabilitacyjne z prawdziwego zdarzenia. Ale jest też opcja dla przedsiębiorców o mniej zasobnym portfelu.
-
Leki na wyciągnięcie ręki
Prawidłowa ekspozycja może zwiększyć sprzedaż nawet o 30-40 proc. Warto o tym pamiętać, planując rozłożenie produktów i aranżację wnętrz apteki.
-
Ulice handlowe walczą o klientów z galeriami
Centra handlowe rządzą na rynku nieruchomości komercyjnych. Czy Polacy nie odczuwają już jednak lekkiego przesytu? Do łask w dużych miastach wracają tradycyjne aleje handlowe.
-
Podologia w trzech wydaniach
Gabinet marki Podologia.pl można otworzyć w jednym z trzech formatów. Każdy charakteryzuje się inną aranżacją wnętrza.
-
Częstochowianie lubią galerie
Galeria Jurajska notuje wzrost liczby odwiedzających. Dwudziesty miesiąc z rzędu.
-
Przynęta na klienta
Klient kupuje nie tylko oczami. Wykorzystanie różnych kanałów reklamowych, tzw. mediów in-store, może dać niezłe efekty.
-
Dziecko rządzi na galerii
Galerie handlowe budują specjalne strefy dla najmłodszych. To troska o klienta, który będzie miał gdzie zostawić pociechy i spokojnie udać się na zakupy.
-
Galeria po liftingu
Zakończyła się rozbudowa toruńskiego Atrium Copernicus. Efekt? Wzrost odwiedzalności o 1/3.
-
Galeria na łowach
Zwykłe centrum handlowe przyciąga konsumentów z obszaru miasta, w którym się znajduje. Jak sprawić, by klienci przyjeżdżali z całego regionu?
-
Nutą w zakupowicza
Klientów odstrasza nie tylko tłok w sklepach, ale też hałaśliwa muzyka. Nadmiar dźwięków to problem niejednej placówki handlowej.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.