-
Lokale usługowe w Warszawie
Na sukces biznesu składa się wiele czynników. Jednym z ważniejszych jest miejsce, w którym zdecydujemy się na prowadzenie działalności. Na co należy zwrócić uwagę przy jego wyborze?
-
Nowy rok, nowy wygląd
Sieć Spar odświeża wystrój wnętrz swoich sklepów. Decyzję poprzedziły testy koncepcji w sklepach w Krakowie.
-
Reduta po przebudowie
Zakończyła się rozbudowa warszawskiego Atrium Reduta. Dzięki niej w galerii przybyło m.in. sześciosalowe kino.
-
Dekada na nowy rok
Budowy i rozbudowy – to plany Grupy Dekada na ten rok. Deweloper ma już na koncie 11 centrów handlowych w całym kraju i pracuje nad kolejnymi projektami.
-
Stolica jedzenia
Na warszawskich ulicach handlowych – w przeciwieństwie do innych stolic europejskich – króluje nie moda, ale gastronomia. I przybywa pustostanów.
-
Złote Łuki idą do galerii
McDonald's uruchomi lokal w Gemini Park Tychy. W foodcourcie galerii zajmie blisko 100 metrów kwadratowych.
-
Home&You docenia przestrzeń
Sieć sklepów z wyposażeniem wnętrz i dodatkami do domu stawia na efektywność miejsc sprzedażowych. Tę taktykę widać szczególnie w ostatnio otwartym salonie.
-
Zmiany w Toruniu
Nowe marki, relokacja oraz remodeling salonów – to zmiany, które do końca roku planuje przeprowadzić toruńskie Atrium Copernicus.
-
Piwne kioski Eurocashu
Spożywczy franczyzodawca rozwija nowy koncept handlowy. Piwne Terytoria trafiły już do 500 sklepów.
-
Zakupy i kawa
Kaufland otwiera pierwszy market w Białymstoku. Klienci mogą przyjść nie tylko na zakupy spożywcze.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.