2017-12-19

Home&You docenia przestrzeń

Sieć sklepów z wyposażeniem wnętrz i dodatkami do domu stawia na efektywność miejsc sprzedażowych. Tę taktykę widać szczególnie w ostatnio otwartym salonie.

Home&You docenia przestrzeń Fot. Home&You

Marka Home&You mocno stawia na poprawę efektywności miejsc sprzedażowych. Widać to choćby w ostatnim z uruchomionych salonów sieci, który zadebiutował 15 grudnia w warszawskich Złotych Tarasach. Powierzchnia salonu jest przejrzyście podzielona na poszczególne strefy, które w pełni odpowiadają poszczególnym pomieszczeniom domowym. Wyposażona została w systemy meblowe, które nie tylko pozwalają na efektywną prezentację walorów użytkowych i estetycznych towaru, ale przede wszystkim pomagają klientom dokonać właściwego wyboru. Niewielkiej zmianie uległ także koncept wizualny sklepu - odświeżono czcionki, grafiki oraz aranżacje, które uzupełnione zostały o ekran multimedialny oraz duże ekrany membranowe za strefą kas.

W tym roku właściciel marki zapoczątkował też projekt zwiększania oferty asortymentowej sklepów stacjonarnych. 

– Sukcesywnie wprowadzamy do nich produkty, które do tej pory były dostępne jedynie w sprzedaży internetowej. W salonie zlokalizowanym w Złotych Tarasach można kupić np. meble lub akcesoria ogrodowe i tarasowe, jak również artykuły papiernicze oraz biżuteryjne – wyjaśnia Magdalena Szarejko, kierownik marketingu Home&You.

Zgodnie z przyjętą na ten rok strategią rozwoju sieci sprzedaży marki Home&You, zawitała ona do atrakcyjnych lokalizacji oraz centrów handlowych o dużej strefie zasięgu. Pojawiła się m.in. w centrum handlowym Wroclavia oraz krakowskiej Serenadzie. 

– Tegoroczną ofensywę zakończyliśmy wielkim otwarciem salonu w Złotych Tarasach, który jest naszą dwunastą już lokalizacją w Warszawie, a jednocześnie największym punktem sprzedaży w Polsce. W ubiegły piątek do dyspozycji klientów oddaliśmy ponad 800 m2, na których znajdą mnóstwo eleganckich dodatków do domu oraz akcesoriów wyposażenia wnętrz. W dniu otwarcia każda transakcja powyżej 50 zł premiowana była kuponem ze zniżką 40 proc. na kolejne zakupy, a już dziś ruszamy ze świąteczną wyprzedażą sięgającą nawet 50 proc. – dodaje Magdalena Szarejko.

Wraz z grudniowym otwarciem liczba sklepów Home&You sięgnęła 132.

Grzegorz Morawski
Grzegorz Morawski dziennikarz, PROFIT system