-
Handel pod rękę z kulturą
Sklepy marek z portfolio hiszpańskiej spółki Inditex, punkty lokalnych przedsiębiorców i… Centrum Dziedzictwa Historycznego rozpoczną działalność w nowym centrum handlowym w Gdańsku.
-
MarcPol modernizuje sklepy
Czerwone barwy, nowe urządzenia i asortyment – tak zmienią się w tym roku najstarsze placówki MarcPolu.
-
Nie chcą iść do galerii
Franczyzowa sieć Jawa chce być alternatywą dla drogerii w galeriach handlowych. Dlatego wybiera inne lokalizacje.
-
Kolejne marki otwierają swoje outlety
Otwarte w grudniu Outlet Center Lublin chwali się nowymi najemcami.
-
Lody z dala od narzędzi
Punkty Carte d’Ore Cafe są stworzone dla galerii handlowych. Są jednak lokalizacje, w których nigdy się nie pojawią.
-
Kreatywne biuro
Koncern Lego uruchomił w Londynie nietypowe biuro.
-
Budują się nowe sklepy
Branża nieruchomości komercyjnych może zaliczyć miniony rok do wyjątkowo udanych. Czy podobnie będzie w 2015?
-
Natura lubi prostotę
Sklepy z kosmetykami Idunn Naturals są utrzymane w prostej, wręcz surowej stylistyce.
-
Są pieniądze dla Serenady
Budowę nowej galerii handlowej w Krakowie skredytują banki Pekao S.A i BZ WBK S.A.
-
Tatuaż znika w zaciszu
Salon usuwania tatuażu można otworzyć praktycznie wszędzie, wystarczy spełnić podstawowe wymogi sanitarne.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.