-
Na zakupy do Lublina
W mieście jest kilkanaście obiektów handlowych. Czy powstaną kolejne?
-
Z Żywca do Gemini Park
W centrum handlowym Gemini Park w Bielsko-Białej przybyli nowi najemcy oraz wzrosła liczba klientów i obroty.
-
Meble potrzebują przestrzeni
Lokal, w którym ma mieścić się sklep meblowy musi mieć dużą powierzchnię. W przeciwnym razie trudno będzie efektownie wyeksponować towar.
-
Miejsce na przymiarki
Showroom Cafardini powinien mieć 80 m kw. Taka przestrzeń gwarantuje klientowi komfort przy wyborze garnituru szytego na miarę.
-
Kawiarnia naturalnie
Organic Coffee & more to kawiarnie dla dużych miast. Dużo w nich zieleni, drewna – ale na pewno w wystroju wnętrza nie może być żadnego plastiku.
-
Galeria na łowach
Zwykłe centrum handlowe przyciąga konsumentów z obszaru miasta, w którym się znajduje. Jak sprawić, by klienci przyjeżdżali z całego regionu?
-
W toskańskim klimacie
Włoskie restauracje La Grotta nawiązują w klimacie i wystroju do toskańskiej wioski.
-
Food court w nowym wydaniu
Galeria Jurajska zakończyła remodelling części restauracyjnej. Zmianie poddano zarówno jej układ, jak i wystrój.
-
Dekada za Dekadą
W Koninie i Mińsku Mazowieckim powstaną centra handlowo-komunikacyjne, czyli galerie handlowe połączone z dworcami. Najemcy już mogą podpisywać umowy na lokale.
-
Przybywa galerii
W Polsce jest już prawie pół tysiąca centrów handlowych. Najwięcej w aglomeracji warszawskiej. I ciągle powstają nowe.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.