-
Sekret tkwi w lokalu
Franczyzowy sklep Top Secret można otworzyć zarówno w galerii, jak i przy ulicy handlowej. Ten drugi rodzaj lokalizacji wchodzi w grę jednak tylko pod pewnymi warunkami.
-
Kawa blisko natury
Klimat i funkcjonalność - te dwa elementy powinno łączyć w sobie dobrze zaprojektowane wnętrze kawiarnie.
-
Brytyjska moda w Białymstoku
TK Maxx podpisał umowę z białostocką galerią Atrium Biała. Tutaj zostanie otwarty pierwszy sklep tej marki w Polsce północno-wschodniej.
-
Atut Złocień ma zielone światło
W ciągu najbliższych miesięcy rozpoczną się prace nad budową kolejnego centrum handlowego Atut w Krakowie.
-
Janki urosną
Zaczęła się rozbudowa centrum handlowego Janki. Przybędzie 21 tys. mkw. powierzchni handlowej.
-
Centra handlowe coraz większe
W Białymstoku działa osiem centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 265 tys. m kw. Wkrótce będzie jej jeszcze więcej.
-
Ciechanów ma Dekadę
W ostatnim dniu marca zostanie otwarte zintegrowane centrum handlowo-komunikacyjne Dekada w Ciechanowie.
-
Biurowy renesans
Na rynku biurowym przybywa nowoczesnej powierzchni. Ale biurowce kilkunasto i kilkudziesięcioletnie przeżywają drugą młodość.
-
Wygodniej w Reducie
Atrium Reduta inwestuje w kolejne udogodnienia dla klientów – m.in. plac zabaw dla najmłodszych, pokój dla matki z dzieckiem, zmodernizowany parking.
-
Tańszy wynajem
Czynsze w centrach handlowych w Olsztynie spadają. Co jest tego przyczyną?
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.