-
Nowa moda w Echu
Galeria Echo w Kielcach poszerza grono najemców. Zwłaszcza w segmencie modowym.
-
Bielawy chcą być nowoczesne
Toruńskie centrum handlowe Bielawy zmienia się. Obecnie trwają prace modernizacyjne na terenie hipermarketu Carrefour.
-
Wege, mięso i azjatyckie smaki
Elektrownia Powiśle buduje ofertę gastronomiczną. Klienci będą mieli w czym wybierać.
-
Sto metrów elegancji
Marka odzieżowa Quiosque otworzyła właśnie kolejny, niespełnia 100-metrowy salon franczyzowy w Galerii Silver w Lubartowie.
-
Akcesoria z monitora
Multimedialny salon sprzedaży to najnowszy format handlowy, jaki wprowadza właśnie sieć Teletorium, zajmująca się sprzedażą akcesoriów GSM.
-
Jest ruch, jest wzrost obrotów
Najemcy Gemini Park Bielsko-Biała mają powody do zadowolenia. W I półroczu 2018 galeria zanotowała znaczący wzrost obrotów. Rośnie także liczba klientów w dni handlowe.
-
Silesia Outlet pnie się w górę
Pod koniec wakacji na budowie nowego centrum wyprzedażowego na Śląsku zakończy się najważniejszy etap – obiekt osiągnie stan surowy i będzie można zacząć prace pod dachem.
-
Piękniejsza Karolinka
W lipcu Sephora otworzyła sklep w opolskiej galerii Karolinka. Salon francuskiej sieci zajmie ponad 260 mkw.
-
Wyprzedaże od Biedronki
Biedronka zaprasza do swego pierwszego outletu, który właśnie został otwarty w Poznaniu. Na razie to jedyny tego typu sklep w Polsce.
-
Dekada na budowie
W tym półroczu ruszą budowy dwóch nowych obiektów pod szyldem Dekada.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.