2018-08-01

Sto metrów elegancji

Marka odzieżowa Quiosque otworzyła właśnie kolejny, niespełnia 100-metrowy salon franczyzowy w Galerii Silver w Lubartowie.

Sto metrów elegancji fot. Quiosque

Aby współpracować z Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m2, w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1,5 tys. zł do 2,5 tys. zł netto na 1 m2.

Idealny typ przedsiębiorcy dla nas to osoba proaktywna, najlepiej już z pewnym doświadczeniem w biznesie, zwłaszcza w zakresie zarządzania personelem. Proaktywność definiujemy jako postawę otwartości i zaufania względem franczyzodawcy. Dostarczamy wszelkie know-how w zakresie obsługi klienta i zarządzania produktem, więc podstawowym zadaniem dla przedsiębiorcy jest zapewnić odpowiedni personel – mówi Grzegorz Tokarczyk, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju Quiosque. 

Obecnie sieć salonów QUIOSQUE liczy około 170 punktów, z czego połowa to salony partnerskie. W 2018 r marka Quiosque otwiera 20 nowych sklepów  w Polsce. Tylko w lipcu marka otworzyła nowe salony w Iławie, Bydgoszczy, Swarzędzu, Luboniu, Lubartowie i Oświęcimiu.

Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. W swojej ofercie firma proponuje odzież w rozmiarach od 36 do 48.

 

Joanna Konieczna
Joanna Konieczna Dziennikarz, PROFIT system