Bielawy chcą być nowoczesne
Toruńskie centrum handlowe Bielawy zmienia się. Obecnie trwają prace modernizacyjne na terenie hipermarketu Carrefour.
Zmiany mają na celu dostosowanie funkcjonalne i wizualne hipermarketu do nowego konceptu sieci. Hipermarket w nowej odsłonie będzie miejscem, w którym kluczową rolę będą odgrywać jakość i komfort zakupów. Zakończenie prac jest planowane na 15 sierpnia br.
Do końca roku zaplanowane są kolejne inwestycje, które mają uatrakcyjnić wnętrze CH Bielawy. Zmiany w aranżacji CH Bielawy są prowadzone etapami, tak aby nie zakłócać funkcjonowania obiektu. W styczniu br. została stworzona strefa wypoczynku wraz ze stacjami ładującymi smartfony. Wykonano także częściową przebudowę hipermarketu Carrefour – pojawiło się drugie wejście do hipermarketu oraz strefa gastronomiczna „SMACZNIE” z mini obszarem restauracyjnym.
W najbliższych planach modernizacyjnych zarządcy CH Bielawy jest stworzenie nowej strefy restauracyjnej. Nowy foodcourt zajmie powierzchnię ok. 90 m2 i zostanie zaaranżowany zgodnie z najnowszymi standardami wyposażenia tego typu powierzchni. Na terenie foodcourt pojawią się również udogodnienia dla rodzin z dziećmi (podgrzewacz do butelek, kuchenka mikrofalowa, krzesełka dla najmłodszych) oraz strefa zabaw.
Modernizacja wnętrza CH Bielawy ma na celu ocieplenie wizerunku centrum oraz nadanie mu bardziej nowoczesnego charakteru. To odpowiedź na potrzeby naszych klientów oraz trendy wskazujące, że nowoczesne wnętrze oraz dobrze zorganizowany foodcourt zwiększają atrakcyjność centrum handlowego – mówi Marcin Żelazny, dyrektor Centrum Handlowego Bielawy.
Projekty modernizacji wnętrza centrum handlowego Bielawy przygotowały biura projektowe Tremend Studio Dekor oraz Marro. Koszt inwestycji to ok. 2 mln zł.
CH Bielawy należy do spółki Newbridge oraz zarządzane jest przez Apsys Polska.