2018-08-24

Nowa moda w Echu

Galeria Echo w Kielcach poszerza grono najemców. Zwłaszcza w segmencie modowym.

Nowa moda w Echu Fot. Galeria Echo

Galeria Echo otwiera się na nowe marki i poszerza dotychczasową ofertę. Jeden z nowo otwartych sklepów to salon marki 50 style, oferujący szeroki wybór produktów znanych, sportowych marek. Mieści się na poziomie -1 i zajmuje powierzchnię 242 m2. Nieopodal, w 233-metrowym lokalu, uruchomiony został sklep z obuwiem sportowym Sneakers by Distance. Już niedługo w obiekcie pojawią się kolejne dwie marki: Na poziomie 0 otworzył swój salon Recman. Już niedługo otworzą się placówki kolejnych marek: salon z akcesoriami podróżnymi i galanterią skórzaną Puccini oraz sklep odzieżowy New Man Style.
Ponadto dwie sieci handlowe: sportowy Sizeer oraz Big Star zdecydowały się na poszerzenie dotychczas zajmowanej powierzchni. Salon pierwszej powiększy się do 210 m2, a drugiej do 228 m2

Optymalne połączenie bogatej oferty sklepów, punktów gastronomicznych i stref rekreacyjno-rozrywkowych to element, który wyróżnia Galerię Echo na tle innych centrów handlowych w regionie. Nasza inwestycja idealnie wpisuje się w najnowszy trend, zgodnie z którym współczesne centra coraz częściej, zamiast roli czysto handlowej, pełnią też istotną funkcję społecznościową – mówi Jakub Ociepka ze spółki EPP, będącej właścicielem i zarządcą centrum.

Poza stale rozwijaną i optymalizowaną ofertą handlowo-usługową Galeria Echo proponuje też szereg dodatkowych rozrywek skierowanych nie tylko do dorosłych, ale również najmłodszych gości. Warto tu wspomnieć chociażby ostatnią edycję Projektu Plaża, w ramach której dzieci mogły pobawić się w specjalnie zaaranżowanej piaskownicy i towarzyszącej jej indiańskiej wiosce. Z myślą o najmłodszych zaplanowano także dodatkowe atrakcje w obrębie funkcjonującej już przestrzeni Kids Play. Od początku sierpnia dzieci odwiedzające tę strefę mogą wziąć udział m.in. w licznych grach edukacyjnych, w których do wygrania są atrakcyjne nagrody. Akcja potrwa do 30 września.

Galeria Echo jest jedną z największych nieruchomości w portfelu EPP. Inwestycja o łącznej powierzchni najmu przekraczającej 71,5 tys. m2 oferuje ponad 250 różnego rodzaju sklepów i punktów usługowych, nowoczesne kino, studio fitness oraz kręgielnię. Co miesiąc centrum odwiedzane jest przez prawie 800 tys. osób.

Monika Wojniak-Żyłowska
Monika Wojniak-Żyłowska dziennikarz, PROFIT system