-
Udany rok
20 najemców podpisało nowe lub przedłużyło dotychczasowe umowy najmu w centrum handlowym Turawa Park.
-
Rynek dla paznokci
Stoiska z lakierami i akcesoriami do stylizacji paznokci można otwierać już w miastach liczących 35 tys. mieszkańców.
-
Outlet dla Śląska
Jeszcze w tym roku ma się zacząć budowa Silesia Outlet, największego centrum wyprzedażowego na Górnym Śląsku.
-
Jurajska doceniona
Strefa restauracyjna Galerii Jurajskiej została właśnie nominowana do prestiżowej Property Design Awards 2017 w kategorii "Design - wnętrza: Centrum Handlowe".
-
Hygge u dentysty
Filozofia szczęścia w wystroju gabinetu stomatologicznego? Da się zrobić.
-
Korpo-mordor w odwrocie
Czy warszawska Wola zyska przewagę nad służewieckim zagłębiem biurowym? Ma w rękach sporo atutów.
-
Dekada nie śpi
Grupa Dekada kończy prace nad budową zintegrowanego centrum handlowo-komunikacyjnego Dekada w Ciechanowie. Wkrótce zacznie kolejną inwestycję w Nysie.
-
Millenialsi na zakupach
Millenialsi to generacja będąca non stop online, która lubi „sprytnie” kupować: sprawdzać w internecie, a kupować w sklepach stacjonarnych. Centra handlowe mają sposób na takiego klienta.
-
Słodki najemca
Przedstawiciele Dunkin’ Donuts podpisali umowę najmu 90-metrowego lokalu w Galerii Młociny.
-
Kino zaważyło na wynikach
Ostatni miesiąc minionego roku centrum handlowe Galeria Tarnovia w Tarnowie zamknęło 12-procentowym wzrostem footfall. Co spowodowało ten wzrost?
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.