2017-01-20

Kino zaważyło na wynikach

Ostatni miesiąc minionego roku centrum handlowe Galeria Tarnovia w Tarnowie zamknęło 12-procentowym wzrostem footfall. Co spowodowało ten wzrost?

Kino zaważyło na wynikach fot. Galeria Tarnovia

W połowie grudnia 2016 w Galerii Tarnovia zadebiutowało kino sieci CINEMA3D. Otwarcie nowego multipleksu, który jest jednocześnie pierwszym kinem wielosalowym w Tarnowie, było uwieńczeniem zmian zaplanowanych w obiekcie na ubiegły rok. Już od dnia otwarcia kina odwiedzalność Galerii Tarnovia systematycznie rosła, by pod koniec miesiąca osiągnąć 12 proc. na plusie. Wyniki footfall osiągnięte natomiast w pierwszej połowie stycznia wykazują dalszą tendencję wzrostową – od 1 do 15 dnia miesiąca, liczba odwiedzin wzrosła już o ponad 14 proc.

Miesiąc, który minął od otwarcia kina CINEMA3D pokazuje, że ogromny wysiłek, zarówno organizacyjny, jak i finansowy, jaki włożyliśmy w powodzenie Galerii Tarnovia przynosi zamierzone efektu. Galeria wzmocniła swoją rolę na handlowej mapie Tarnowa stając się pierwszym centrum handlowym w okolicy, które gwarantuje zarówno pełnię wrażeń zakupowych, jak i rozrywkowych. Nasz plan na ten rok jest jednoznaczny – chcemy kontynuować zmiany w obiekcie rozwijając i równoważąc mix najemców. Naszym priorytetem jest teraz wzmocnienie oferty restauracyjnej – mówi Matthew Lunt, Senior Vice-President, Heitman.

Galeria Tarnovia to pierwsze centrum handlowe w Tarnowie otwarte w listopadzie 2009 roku. Od początku swojej działalności galeria oferuje klientom szereg marek nieobecnych w żadnym innym obiekcie handlowo-usługowym w mieście, jak m.in. H&M, New Yorker.

Anna Smolińska
Anna Smolińska dziennikarz