-
Długie negocjacje
Wydłuża się czas potrzebny do skomercjalizowania nowej powierzchni biurowej.
-
Centra handlowe pod rękę z franczyzą
Na targach nieruchomości ReDI, których partnerem był POF, spotkali się deweloperzy, najemcy i franczyzodawcy.
-
Dobre miejsce na galerię
W Lublinie powstaje kolejna galeria handlowa. Inwestor twierdzi, że klientów mu nie zabraknie.
-
Ciuchy lubią outlet
Centra wyprzedażowe to szczególnie pożądane lokalizacje sklepów odzieżowych.
-
Bursztynowa Ostrołęka
Galeria Bursztynowa dopiero co została otwarta, a jej właściciel już zapowiada rozbudowę obiektu.
-
Złoto od zaplecza
Sklep jubilerski wymaga sporych nakładów na inwestycję i pierwsze miesiące funkcjonowania. Jednak kiedy klienci nauczą się kupować w nowym miejscu, będzie to naprawdę złoty interes.
-
Jak nie zginąć w galerii?
Właściciele centrów handlowych chętnie wynajmą lokal małej firmie, jeśli przedsiębiorca udowodni, że jego biznes jest opłacalny.
-
Przeprowadzka na ulicę
Znane marki chciałyby otwierać sklepy na polskich ulicach handlowych, zniechęcają je bariery administracyjne i zły stan lokali
-
Zróbcie hałas
Właściciel szkoły muzycznej musi zatroszczyć się o to, żeby dźwięki wydobywające się podczas zajęć jak najmniej przeszkadzały innym lokatorom budynku.
-
Kamień węgielny w Sukcesji
Zakupy w nowym centrum handlowym mieszkańcy Łodzi będą mogli zrobić już w przyszłym roku.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.