Ciuchy lubią outlet
Centra wyprzedażowe to szczególnie pożądane lokalizacje sklepów odzieżowych.
Outlet Białystok będzie pierwszym wielkopowierzchniowym obiektem wyprzedażowym w województwie podlaskim. Do grona jego najemców dołączyła właśnie marka Diverse, która zajmie salon o powierzchni 170 m2. Oprócz niej w segmencie fashion dostępne będą tam również m.in. Adidas, Reebok, Molton, Lancerto, 4F, Albione, Regatta, Big Star, CCC, Ecco.
Wejście do centrum outletowego wpisuje się w strategię rozwoju Diverse. Sieć rozwija się w oparciu o franczyzę i kładzie spory nacisk na poszukiwanie lokalizacji sklepów w nowo powstających galeriach handlowych (choć oczywiście systematycznie otwiera też punkty w istniejących już obiektach oraz przy ulicach handlowych).
Jesteśmy szczególnie zainteresowani wejściem do takich miast, jak Mińsk Mazowiecki, Nysa, Jarocin, Żary i Mielec – podkreślają franczyzodawcy.
Powierzchnia ogólna lokalu powinna mieć od 80 m2 do 300 m2, w zależności od wielkości miasta i atrakcyjności lokalizacji. Lokale usytuowane przy ulicy powinny znajdować się na parterze z witryną wychodzącą na stronę głównego ciągu pieszych. Partner musi dysponować własnym lub wynajętym lokalem i być gotowym do adaptacji i wyposażenia go zgodnie ze standardami sieci. Koszt inwestycji dla sklepu franczyzowego wraz z wyposażeniem lokalu wynosi min. 200 tys. zł.
Outlet otwarty zostanie w drugiej połowie 2014 roku. Jak na razie podpisane zostały umowy najmu na 70 proc. powierzchni handlowej. Za komercjalizację obiektu odpowiada spółka BOIG Property Consulting. (gum)