Bursztynowa Ostrołęka
Galeria Bursztynowa dopiero co została otwarta, a jej właściciel już zapowiada rozbudowę obiektu.
Uroczyste otwarcie Galerii Bursztynowej miało miejsce 29. maja 2014 roku, ale już 23 maja mieszkańcy Ostrołęki mogli zrobić zakupy w zlokalizowanym na terenie obiektu markecie budowlanym i ogrodniczym OBI. Deweloperem jest firma Narev Inwestycje, a za wynajem powierzchni handlowej odpowiedzialna jest firma doradcza Cushman & Wakefield. Galeria Bursztynowa mieści się w centrum miasta u zbiegu ulic Gorbatowa i Żebrowskiego. Centrum handlowe ma ok. 32 tys. m2 powierzchni, z czego 27 tys. m2 to powierzchnia handlowa.
Zrealizowaliśmy największą inwestycję handlową w Ostrołęce i naszym regionie w promieniu ponad 110 km. Jesteśmy przekonani, że Galeria Bursztynowa przyczyni się do dalszego rozwoju regionu, dzięki bogatej ofercie handlowej i kulturowej oraz nowym miejscom pracy – mówi Roman Tomczak, prezes spółki Narev Inwestycje. - Wysoka odwiedzalność oraz sygnały ze strony najemców sprawiają, że rozważamy rozbudowę obiektu w niedługim czasie, dając tym samym możliwość ekspansji istniejącym i nowym markom.
W momencie otwarcia Galerii Bursztynowej obiekt był skomercjalizowany w 93 proc. Oprócz wspomnianego wcześniej marketu OBI i hipermarketu Tesco w centrum handlowe swoje butiki otworzyły m.in. H&M, Martes Sport, 4F, CCC, Big Star, Top Secret, Briju, Toy Planet. W galerii pojawiły się również wszystkie marki należące do LPP oraz sklep z elektroniką RTV Euro AGD.
Poziom wynajmu jest wysoki, biorąc pod uwagę obecne warunki rynkowe. Zostały jeszcze pojedyncze lokale o niewielkiej powierzchni, które mogą być atrakcyjne dla lokalnych przedsiębiorców. Planowana przez dewelopera rozbudowa, jeszcze przed pełnym otwarciem obiektu, świadczy o ogromnym potencjale tego regionu i dowodzi, że budowa centrum handlowego w tej okolicy była słuszną decyzją – mówi Tomasz Górski, starszy negocjator, dział powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield. (mak)