-
Nowości na Śląsku
Odzieżowy dyskont i placówka banku to nowi najemcy w Gemini Park Bielsko-Biała
-
Żłobkowe wytyczne
Klub dla najmłodszych można prowadzić tylko w lokalu spełniającym szczegółowe wymogi ustawy.
-
Firma jak z płatka
Marże na sprzedaży kwiatów sięgają nawet 300 proc., ale oprócz bajecznych możliwości zarobku prowadzenie kwiaciarni wiąże się też ze sporym ryzykiem.
-
Hotel pod rękę z galerią
Nowy Best Western w opolskim uzupełni ofertę pobliskiego centrum handlowego.
-
Z galerii na ulicę?
Prawie każde większe polskie miasto ma swój „raj dla zakupowiczów” - znany deptak, promenadę, czy główny rynek - dowodzi, że ulice handlowe mają potencjał, który odpowiednio wykorzystany, może przyciągnąć w przyszłości zarówno najemców, jak i klientów.
-
Nieruchomości z głową
Biuro nieruchomości musi być dobrze widoczne, ale też rentowne. Re/Max podpowiada, jaki jest najlepszy lokal na biuro.
-
Biuro na jesień
Pierwsi najemcy pojawią się w Warsaw Spire już we wrześniu tego roku.
-
Galeria Warmińska prawie wynajęta
Wśród nowych najemców znalazł się McDonald's i restauracja Sushi.
-
Bielizna sprzeda się wszędzie
Pierwszym krokiem w kierunku własnego biznesu bieliźnianego powinien być namysł nad asortymentem, bo to właśnie on determinuje lokalizację oraz klientelę.
-
Mały lokal, duży zasięg
Spaghetterie Makarun najlepiej sprawdzą się w pobliżu ośrodków akademickich.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.