-
Turysta na zakupach
Zagraniczni turyści zostawiają w Polsce coraz więcej pieniędzy, nic więc dziwnego, że sklepy i galerie handlowe robią sporo, żeby zachęcić ich do odwiedzin i zakupów.
-
Biznes w promieniach słońca
Lokal, w którym będzie działało biuro podróży powinien mieć dużą witrynę, aby można było wyeksponować w niej promowane oferty.
-
Ghelamco w nowej roli
Deweloper specjalizujący się dotychczas w biurach i magazynach zamierza budować lokalne ośrodki handlu i usług.
-
Rozrywkowe Bielany
Wrocławskie centrum handlowe chwali się nowymi najemcami.
-
Nowe marki w Galardii
Świętokrzyskie centrum handlowe chwali się ofertą dla dzieci.
-
Centrum bez centrali
Coś, co kiedyś było udogodnieniem dziś może sprawiać sporo kłopotów. Przekonują się o tym właściciele biurowców i galerii handlowych.
-
Biuro dla Żabki
Jeszcze w tym roku centrala jednej z największych sieci sklepów spożywczych w Polsce przeniesie się w nowe miejsce.
-
Loft albo piwnica
Pracownia fotograficzna musi być ciemna i przestrzenna, dlatego najlepszy lokal na ten biznes to piwnica lub loft.
-
Lodziarnia w czterech odsłonach
Do sprzedaży lodów nie jest wcale potrzebna wielka powierzchnia – udowadniają to Lody Bonano.
-
Naturalny biznes
Dziesięć sklepów do końca roku – taki cel stawia sobie firma Amellie specjalizująca się w sprzedaży naturalnych kosmetyków.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.