2014-06-17

Naturalny biznes

Dziesięć sklepów do końca roku – taki cel stawia sobie firma Amellie specjalizująca się w sprzedaży naturalnych kosmetyków.

Naturalny biznes fot. Amellie

Firma działa na rynku od niedawna, pierwszy sklep został otwarty w Krakowie w ubiegłym roku. Na razie sieć sprzedaży Amellie liczy pięć sklepów – dwa punkty własne i trzy franczyzowe. Właściciele sieci mają jednak ambicje, żeby do końca roku w sieci działało dwa razy tyle sklepów.

Chcieliśmy stworzyć miejsce, gdzie klient będzie mógł nie tylko kupić wyselekcjonowane produkty pochodzenia naturalnego, ale zostanie też doskonale obsłużony. Sprzedawcy w sklepach Amellie  to bardzo często pasjonaci naturalnego stylu życia, którzy posiadają olbrzymią wiedzę o naszych kosmetykach i potrafią dobrze doradzić klientom. To podejście odróżnia nas od większości sklepów, w których kosmetyki naturalne stanowią niewielki fragment oferty, a sprzedawcy trzeba szukać między półkami – mówi Mariusz Liszka, dyrektor zarządzający Amellie.

Franczyzobiorca musi samodzielnie znaleźć lokal na biznes o powierzchni 15-20 m2. Idealna lokalizacja to centrum handlowe, ale sklepy Amellie można otwierać również przy ulicach, którymi porusza się wielu pieszych. Franczyzobiorca sam dokonuje prac remontowych i samodzielnie kupuje meble na podstawie wytycznych z centrali.(mak)