-
Kasa z sałaty
Bar sałatkowy najlepiej sprawdzi się w pobliżu wyższej uczelni lub w sąsiedztwie biur i banków. Nie powinno go zabraknąć również w galerii handlowej.
-
Fast food w budowie
W sieci McDonald's nie tylko jedzenie podawane jest szybko, ekspresowo powstają również restauracje.
-
Jak urządzić sklep spożywczy?
Odpowiednie rozmieszczenie działów pozwoli pokierować klientem w taki sposób, aby szukając codziennych produktów obejrzał jak największą ilość towaru.
-
Luksus ma pod górkę
Deweloperzy, którzy chcą sprzedać powierzchnię handlową właścicielom prestiżowych marek, mogą mieć problem.
-
Nie hejnał, ale Serenada
Galeria Serenada jeszcze nie powstała, a już znamy długą listę jej najemców.
-
Nowa galeria w Poznaniu
W stolicy Wielkopolski powstanie jedno z największych centrów handlowych w naszym kraju.
-
Brama Mazur otwarta na biznes
Pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Ełku szuka ostatnich najemców.
-
Wypoczęte zyski
Zanim pensjonat zacznie przyjmować pierwszych gości, jego właściciel musi zdobyć szereg pozwoleń. Później trzeba zadbać o reklamę i przyciągnąć klientów. Do tego należy dodać jeszcze piękną pogodę i receptę na sukces pensjonatu mamy gotową.
-
Aura sprzyja najemcom
Olsztyńskie centrum handlowe przedłużyło umowy z sześcioma markami.
-
Feng shui w biznesie
Jak lokalizacja i aranżacja wnętrza lokalu wpływa na efektywność działania firmy?
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.