2014-07-15

Nie hejnał, ale Serenada

Galeria Serenada jeszcze nie powstała, a już znamy długą listę jej najemców.

Nie hejnał, ale Serenada fot. Mayland Real Estate

Serenada powstanie u zbiegu ulic Dobrego Pasterza i Gen. Bora-Komorowskiego, swoim zasięgiem obejmie prawie całą lewobrzeżną część Krakowa. W sąsiedztwie galerii działa już C.H. Krokus z hipermarketem Real, sklep OBI oraz Multikino i największy w Polsce aquapark.

Nowa galeria będzie miała 42 tys. m2 powierzchni najmu brutto (GLA), która będzie rozmieszczona na trzech kondygnacjach. W obiekcie znajdzie się miejsce dla ok. 170 sklepów, wśród których będą m.in. marki należące do LPP (Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay) oraz Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti). Do Serenady wprowadzą się również delikatesy Piotr i Paweł oraz RTV Euro AGD. Do grona znanych już najemców dołączyły niedawno kolejne marki: Swiss, Paris Optique, Beaty&Nail, Twoje Soczewki, pralnia Perfect oraz kantor, a także restauracja Companeros.

Na początku października  ruszają prace budowlane w Krakowie. Do tego czasu  osiągniemy komercjalizację projektu na poziomie 60 proc. – zapowiada Grzegorz Latała, dyrektor ds. komercjalizacji Mayland Real Estate.

Jednym ze znaków rozpoznawczych nowego centrum handlowego ma być rozbudowana strefa gastronomiczna. Dzięki temu Serenada przyciągnie nie tylko rodziny z sąsiadujących dzielnic, a także klientów z pobliskiego parku biznesowego.

Realna strefa oddziaływania Serenady to milion mieszkańców, a rynek konsumencki w tej strefie szacowany jest na  2,33 mld euro. Przewiduje się,  że  Serenada wygeneruje ruch wielkości 8 milionów odwiedzających rocznie, uzupełniając ofertę handlową i rozrywkową w tym rejonie – mówi Grzegorz Latała. (mak)