-
Tradycyjne sklepy nie znikną z rynku
Sprzedaż odzieży przenosi się do internetu, ale tradycyjne sklepy też są potrzebne. Trzeba je tylko odpowiednio zaprojektować.
-
Sphinx wyruszył nad morze
Nowo otwarty Sphinx to pierwsza restauracja tej sieci w Kołobrzegu.
-
Neptun wprowadza się do Starogardu Gdańskiego
Fontanna przedstawiająca władcę mórz i oceanów to centralne miejsce Gdańska. Teraz jego imię znalazło się w nazwie nowej galerii handlowej.
-
Zaczęła się walka o portfele rodziców
Statystyczna rodzina z dziećmi zostawia w galerii nawet 765 zł miesięcznie. Te pieniądze trafiają nie tylko do sklepów odzieżowych czy zabawkarskich, ale również do właścicieli sal zabaw oraz restauratorów.
-
Sieci nie chcą kameralnych pizzerii
Coraz częściej decydują się na lokale w galeriach handlowych, bo tam można łatwiej znaleźć klientów.
-
Hipermarket w małym mieście
Carrefour zakończył rozbudowę centrum handlowego w Tomaszowie Mazowieckim.
-
Przyszedł czas na lokalnych najemców
Nowo otwierane centra handlowe na ogół są wynajęte w ponad 90 proc. Dlatego alternatywą dla ich właścicieli i zarządców mogą być lokalni przedsiębiorcy.
-
Perfumy na pierwszym planie
W Złotych Tarasach uruchomiono tysięczną drogerię Rossmann. W jubileuszowym prezencie otrzymał nietypową aranżację wnętrza.
-
Poznań będzie miał nowa Panoramę
Rusza remont najstarszej galerii handlowej w tym mieście.
-
Biznes idzie na zdrowie
Sklep z żywnością ekologiczną to nie zawsze pewny zarobek. Na szczęście, jak twierdzą właściciele takich biznesów, popyt na produkty ekologiczne rośnie.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.