-
Ulica kontra galeria
Czy centra handlowe już się znudziły klientom? Specjaliści z branży twierdzą, że handel znowu wróci na ulice handlowe.
-
Miejsce na włoski placek
Pizza Dominium stawia na miasta powyżej 40 tys. mieszkańców. Lokalizacje proponują franczyzobiorcy.
-
Biznes na miarę dużego miasta
Magazyny samoobsługowe najwięcej zarabiają, jeśli zlokalizowane są w dużych miastach. Ich klientami są bowiem zazwyczaj osoby, posiadające mieszkania w remoncie, jak i firmy, którym brakuje miejsca w biurze.
-
Lokal na zdrowie
Optymalny lokal na przychodnię zdrowia powinien mieć co najmniej 250 m2 powierzchni i mieścić się w okolicy dużych osiedli mieszkaniowych.
-
Biznes z procentami
Polacy za kołnierz nie wylewają, dlatego sklepy monopolowe na brak klientów nie narzekają. Jednak zanim pierwsze zyski skapną do portfela właściciela nowo otwartego sklepu, musi on przedrzeć się przez gąszcz formalności i zdobyć plik urzędniczych pozwoleń.
-
Szansa na dodatkowy zarobek
Posiadasz mały biznes, sklepik, księgarnie, i chcesz dodatkowo zarobić? Grupa Finansowa Expert proponuje, by twoi klienci mogli opłacić rachunki lub wziąć szybką pożyczkę w boksie obok.
-
W pogoni za Warszawą
Gdyby nie sektor usług dla biznesu rynek biurowy poza stolicą nie rozwinąłby się w tak szybkim tempie.
-
Lokal na drugim miejscu
Partnerzy GO Leasing nie potrzebują placówek w widocznych lokalizacjach, by skutecznie sprzedawać. Ale stacjonarny lokal muszą mieć.
-
Biznes, w którym leszcz zawiśnie na haku
Dziś sklepy wędkarskie zakładają tylko leszcze. Szansę na zarobek mają tylko punkty z kilkunastoletnią tradycją albo ze wsparciem mediów o wędkarstwie. Niezbędna jest też dobra lokalizacja, najlepiej na trasie wyjazdu z miasta w kierunku popularnych wśród wędkarzy jezior i rzek.
-
Sklep przyjazny kobiecie z dzieckiem i z mężem
Quiosque otworzył kolejny sklep franczyzowy w Kielcach. Do końca roku firma zamierza uruchomić jeszcze dziesięć salonów z odzieżą.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.