-
Restauracja dla mieszczucha
Fabryka Pizzy otwiera swoje lokale tylko w dużych miastach. Restauracje właśnie zyskują nową aranżację.
-
Pizza w nowych lokalizacjach
Telepizza zamierza otwierać pizzerie w centrach handlowych oraz na dworcach i lotniskach.
-
Lodziarnia w tłumie
Starówki, deptaki, okolice parków, plaże – dobre miejsca na otwarcie punktów z lodami są wszędzie tam, gdzie latem przebywa dużo osób.
-
Wyćwiczone zyski
Moda na zdrowy tryb życia motywuje Polaków do korzystania z klubów fitness. Jednak aby stworzyć miejsce, do którego miłośnicy ruchu będą chętnie wracać, trzeba zainwestować ponad pół miliona złotych.
-
Na kręgle do galerii
W łódzkiej Sukcesji rozrasta się strefa rozrywki. Właśnie otwarto kręgielnię.
-
Kanapki w nowych wnętrzach
Metro Decor – to nowa stylistyka lokali Subway. Najnowszy został otwarty w Kielcach, w galerii handlowej Echo.
-
Pokój inwestycji
Franczyzodawca Global BD Trading opowiada, jak stworzyć trading room – miejsce, w którym inwestorzy będą zawierać transakcje na rynkach finansowych.
-
Na zakupy z psem
W Polsce przybywa galerii handlowych przyjaznych zwierzętom. Zarządca Silesia City Center wykreślił ze swojego regulaminu zakaz wstępu z czworonogiem.
-
Pączki za oknem
Lokal na pączkarnię powinien mieć duże witryny, aby przechodnie mogli widzieć, jak powstają słodkie przysmaki.
-
Rynek dla inwestorów
Polska jest liderem wśród krajów Europy Środkowo Wschodniej jeśli chodzi o poziom inwestycji w nieruchomości komercyjne.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.