-
Wrzesińska Karuzela na finiszu
Już w połowie maja ma zostać otwarte centrum handlowe Karuzela we Wrześni.
-
Przepis na Burger Kinga
Burger King proponuje franczyzobiorcom trzy formaty restauracji. Idealne lokalizacje to duże miasta oraz tereny przy autostradach i trasach tranzytowych.
-
Tłumy w Galardii
Starachowickie centrum handlowe Galardia w ubiegłym roku odwiedziło prawie 1,7 mln osób.
-
Interes się kręci
Chociaż polska wersja kebabu ma niewiele wspólnego z tureckim oryginałem, to już dawno wyparła z małych barów swojską zapiekankę i amerykańskiego hot doga.
-
Zamiast Echo - Libero
Spółka Echo Investment postanowiła, że nowa galeria w Katowicach będzie nosiła nazwę Libero.
-
Bulwar na zdrowie
Sklepy i restauracje nastawione na klientów dbających o zdrowy styl życia, miejsca do uprawiania sportu – tak będzie wyglądał zrewitalizowany Bulwar Staromiejski we Wrocławiu.
-
Sfikns nie tylko dla dorosłych
Kącik zabaw dla dzieci i sala VIP – takie udogodnienia oferuje gościom nowootwarta restauracja Sphinx w Gnieźnie.
-
Ekspozycja produktów
Dla przedsiębiorców działających w sektorze handlu detalicznego okres wielkanocny to, podobnie jak Boże Narodzenie, szansa na nawet kilkunastoprocentowy wzrost obrotów.
-
Galeria dobrze zlokalizowana
Atrakcyjny dobór najemców, dobra strategia marketingowa i właściwa lokalizacja – to składowe sukcesu centrum handlowego. Wybór miejsca jest sprawą kluczową.
-
Echo najlepsze w regionie
W ciągu ostatnich 12 miesięcy Galerię Echo odwiedziło blisko 9,5 miliona osób.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.