-
Agencja ubezpieczeń musi być przyjazna
Ubezpieczenia sprzedają ludzie, nie lokal. Nie znaczy to jednak, że miejsce prowadzenia działalności agenta i wystrój wnętrza pozostają bez znaczenia.
-
Sklep na trochę
Pop-up store może być sposobem na przetestowanie nowego produktu. To sklep, który pojawia się w danym miejscu na kilka dni lub miesięcy.
-
Centrum handlowe jak restauracja
Dobra lokalizacja i odpowiedni wachlarz marek odzieżowych to za mało, by galeria zyskała uznanie klientów. Liczy się oferta gastronomiczna.
-
Centrum Galaxy będzie większe
Spółka Echo Investment dostała zgodę na rozbudowę szczecińskiego centrum handlowego Galaxy.
-
Historia z nowoczesnością
Czasem precyzyjnie zaplanowany wystrój sieciowej restauracji nieoczekiwanie musi ulec zmianom. Najnowszy lokal Sphinxa zdobią historyczne malowidła, odkryte podczas prac renowacyjnych.
-
Znane marki w małym mieście
Mniejsze miasto to dla znanej marki mniejsza konkurencja, niższe ceny najmu i duże zainteresowanie klientów.
-
Kurier na widoku
Punkt przyjmowania przesyłek kurierskich powinien mieć łatwy dojazd, bliski parking i znajdować się na parterze.
-
Moda wymaga komfortu
Salon odzieżowy musi gwarantować klientowi intymność podczas zakupów. To główne założenie projektantów lokali Vistula i Wólczanka.
-
Centrum wyprzedażowe dla Bydgoszczy
Zakończył się etap projektowania Metropolitan Outlet Bydgoszcz.
-
Dziecko rządzi na galerii
Galerie handlowe budują specjalne strefy dla najmłodszych. To troska o klienta, który będzie miał gdzie zostawić pociechy i spokojnie udać się na zakupy.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.