-
Biura dla Wrocławia
W stolicy Dolnego Śląska przybyło biur na wynajem. Właśnie zakończyła się budowa pierwszych trzech budynków Business Garden Wrocław.
-
Opiekuńcza firma
W domy opieki dla osób starszych inwestują już fundusze i profesjonalne firmy medyczne. Zarobić mogą również indywidualni przedsiębiorcy, bo popyt wciąż przewyższa podaż.
-
Sklepy znienacka
Pop-up store to idea tworzenia zaskakujących, unikatowych sklepów, które działają tylko przez określony czas. W Atrium Promenada powstało siedem takich punktów.
-
Kurczak w galerii i przy ulicy
Panierowane kurczaki pod szyldem Felix Chicken można sprzedawać w food courcie lub w lokalu przy ruchliwej ulicy.
-
Galeria na plusie
Gemini Park w Bielsku-Białej sprzedaje coraz więcej. Oprócz obrotów rośnie też liczba najemców.
-
Tomaszów zaprasza na zakupy
Mieszkańcy Tomaszowa Mazowieckiego mają nową galerię.
-
Pizzeria w zieleni
Fun Pizza otwiera lokale w formacie ekspres lub z salą konsumpcyjną.
-
Chłopskie Jadło na Dolnym Śląsku
Chłopskie Jadło uruchomiło pierwszą restaurację we Wrocławiu. W tym roku to trzeci, nowo otwarty lokal sieci.
-
Koszyki znów działają
Odbudowana warszawska Hala Koszyki została otwarta.
-
Galeria Jurajska świętuje
Ostatnie trzy lata były dla Galerii Jurajskiej bardzo udane. To zasługa poczynionych inwestycji i zmian.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.