-
Zmieniony food court w Aura Centrum
W Aura Centrum w Olsztynie otwarto nową strefę restauracyjną.
-
Globtroter na zakupach
Lokalizacji pod sklep Regatta najlepiej szukać w galeriach oraz przy dużych ulicach handlowych w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców.
-
Dekada kompletuje najemców
Postępuje komercjalizacja centrum handlowo-komunikacyjnego Dekada w Mińsku Mazowieckim. Umowy najmu podpisały już marki RTV Euro AGD, Pepco, CCC oraz Hebe.
-
Dopiero w budowie, a już ma najemców
Postępują prace budowalne oraz komercjalizacja Galerii Młociny. Choć minęło zaledwie pół roku od uzyskania pozwolenia na budowę, wynajęte zostało już ponad 50 proc. powierzchni handlowej.
-
Nowi najemcy w Galerii Jurajskiej
W Galerii Jurajskiej trwa sezon nowych otwarć.
-
Komfort w Bielsku-Białej
Do grona najemców centrum handlowego Gemini Park w Bielsku-Białej dołączy wkrótce marka Komfort.
-
Jak przygotować sklep do świąt
Świąteczne punkty sprzedaży dają okazję, by zainteresować klientów danym produktem bądź przypomnieć o jego kupnie.
-
Duka w nowej aranżacji
Duka otworzyła salon po remodelingu w Galerii Krakowskiej.
-
Kiedy ruszy budowa Nowej Stacji?
Budowa centrum handlowego Nowa Stacja w Pruszkowie ma ruszyć jeszcze w tym roku. Czy tak się stanie?
-
Ubezpieczenia w zasięgu
Biel, szarość i pomarańczowe akcenty – takie barwy znajdziemy w biurach Mentor Nieruchomości. Ale niemniej ważna od wystroju jest lokalizacja placówek.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.