Dopiero w budowie, a już ma najemców
Postępują prace budowalne oraz komercjalizacja Galerii Młociny. Choć minęło zaledwie pół roku od uzyskania pozwolenia na budowę, wynajęte zostało już ponad 50 proc. powierzchni handlowej.

Od początku października na terenie budowy Galerii Młociny trwają prace w ramach drugiego etapu budowy kompleksu.
„W październiku rozpoczęliśmy prace żelbetowe związane z wykonaniem ściany szczelinowej, która będzie elementem zabezpieczającym wykop i umożliwiającym rozpoczęcie prac konstrukcyjnych. Zgodnie z harmonogramem prace nad pierwszymi elementami konstrukcyjnymi, tj. palami wraz z oczepami oraz płytą fundamentową, rozpoczną się w grudniu – mówi Roland Łopuszyński, koordynator projektów w Master Management Group.
Szybko postępuje komercjalizacja Galerii Młociny. Obiekt ma już podpisane umowy najmu na ponad połowę powierzchni handlowej. Docelowo w kompleksie będzie około 220 lokali handlowych i usługowych, w których klienci znajdą popularne marki. Ofertę modową stworzą m.in. Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, H&M, C&A i VAN GRAAF. Biżuterię i dodatki będzie można kupić w sklepach Apart, Bijou Brigitte, YES, Swatch, Briju i Zibi, a wnętrze wyposażyć w Zara Home i Mensa Home. W centrum handlowym powstanie też największe w tej części miasta dziewięcioekranowe kino CINEMA3D. Aktywni mieszkańcy północnej warszawy będą mogli zadbać o formę w Calypso Fitness Club oraz zaopatrzyć się w sprzęt sportowy i odpowiednią odzież w GO Sport i Martes Sport. Oferta Galerii Młociny uwzględnia również potrzeby dzieci – dla nich powstanie sklep SMYK.
Galeria Młociny zaoferuje swoim klientom także koncept food courtu wyróżniający się nowoczesną stylistyką, dużą ilością naturalnego światła wypełniającego wnętrze i wyjściem na zielony dach z widokiem na Las Młociński. Dotychczas umowy najmu podpisały restauracje KFC, Pizza Hut Express, Burger King, Express Kuchnia Marché, Lifemotiv, Olimp, Subway, ZenThai, Sevi Kebab, Compañeros i Saladki.
Galerię Młociny wyróżnia projekt architektoniczny, który powstał w dwóch pracowniach architektonicznych – Autorskiej Pracowni Architektury Kuryłowicz & Associates oraz Chapman Taylor. Generalnym wykonawcą kompleksu jest firma ERBUD S.A. Dwupiętrowa bryła z czterema kondygnacjami handlowo-usługowymi została zaprojektowana tak, aby korzystać z walorów lokalizacji, w której będzie wybudowana. Dlatego na dachu powstanie ogólnodostępna przestrzeń rekreacyjna z widokiem na Las Młociński. Latem będzie to strefa relaksu z ogródkami restauracyjnymi i infrastrukturą zachęcającą do uprawiania sportu (boiska, ścieżki do biegania), a zimą miejsce na pierwsze w Warszawie lodowisko na dachu. Wnętrza wyróżniać się będą dużą wysokością, co pozwoli na tworzenie dwupoziomowych sklepów, dominować będą wysokie przestronne place i alejki oraz duża ilość naturalnego światła. W kompleksie znajdzie się też miejsce na organizowanie rozmaitych wydarzeń np. koncertów czy akcji promocyjnych.