-
Coraz szerszy wybór
Wrocławska Galeria Dominikańska poszerza swoją ofertę. Powiększył się m.in. segment sportowy i produktów luksusowych.
-
Coworking w galerii
Otwarta przestrzeń coworkingowa to nowa propozycja jeleniogórskiej galerii Nowy Rynek.
-
Szczecin kocha outlet
Outlet Park Szczecin to najpopularniejsze centrum wyprzedażowe w kraju. Wkrótce też się powiększy.
-
Za co grozi wypowiedzenie umowy najmu
Są takie centra handlowe, w których najemcy mają bardzo silną pozycję. Zwykle jednak – szczególnie w galeriach, które cieszą się dużym powodzeniem wśród klientów – to najemca jest słabszą stroną w przypadku konfliktu z właścicielem.
-
Dobre, bo polskie?
Galerie handlowe podkreślają, że dobierając najemców kierują się także konsumenckim patriotyzmem polskich klientów.
-
Jurajska wabi klientów
Rośnie liczba osób odwiedzających Galerię Jurajską. Jaka jest recepta na przyciągniecie klientów?
-
Sushi dla dużych miast
Sztuka Maka chce rozwijać się w dużych miastach. Kwota inwestycji w lokal zaczyna się od 2 tys. zł netto za m2.
-
Czas na zakupy
Według różnych źródeł na zakupy poświęcamy od 3 do nawet 8 lat swojego życia. Co motywuje nas do spędzania tylu godzin w w centrach handlowych?
-
Outlet w nowym wydaniu
Sieć Fashion House Group od teraz nazywa się Designer Outlets. W centrach zmienił się jednak nie tylko szyld.
-
Towar w blasku światła
Oświetlenie pomaga sprzedawać, ale umieć go używać. Oto pięć błędów w oświetleniu powierzchni handlowych.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.