-
Galerie dwudziestolatkami stoją
Jak wynika z badania Kantar Millward Brown przeprowadzonego wśród pracowników centrów handlowych, są to w większości osoby do 30. roku życia, nie mające dzieci. Co trzecia kontynuuje naukę.
-
Handel przy dworcu
Na półtora roku przed otwarciem Dekada Konin jest skomercjalizowana już w 80 procentach.
-
Supermarket bez kas?
Carrefour Polska jako pierwsza sieć handlowa w Polsce uruchamia dla klientów test nowej usługi „Scan&Go”. Umożliwia ona skanowanie produktów za pomocą telefonu i mobilną płatność za zakupy.
-
Książki, zabawki i nie tylko
Galeria Tkalnia w Pabianicach kompletuje najemców. Otwarcie zaplanowano na przełomie 2018 i 2019 r
-
Stolica ma nową galerię
Galeria Północna w Warszawie otworzyła swoje drzwi. Na 64 tys. m2 czeka na klientów ponad 200 sklepów.
-
Pół dekady Dekady
Krakowskie centrum handlowe obchodzi jubileusz. A centrala sieci zapowiada dalszy rozwoju.
-
Galeria do zadań specjalnych
Zakupowa rola centrów handlowych maleje. To miejsca o znacznie szerszej funkcjonalności.
-
Sklep z ludowym sznytem
Folklorystyczne, kolorowe produkty wymagają specjalnej oprawy, która nie przyćmi ich blasku.
-
Poznań galeriami stoi
W stolicy Wielkopolski przybywa powierzchni handlowej. Galerie rosną jak grzyby po deszczu.
-
Konkurent McDonald's otwiera w galerii
W Galerii Dominikańskiej pojawi się nowa marka gastronomiczna. We wrocławskim centrum zadebiutuje szwedzka sieć restauracji szybkiej obsługi – Max Premium Burgers.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.